Artikler om markedsføring

Tekstforfatter i markedsføring

En tekstforfatter sikrer god kommunikasjon, og det er viktig for å overbevise potensielle kunder til kjøp. Det er nettopp derfor en jobber så hardt med tekstene sine. Enten det er SoMe poster, innholdsmarkedsføring, e-poster, eller produktbeskrivelser, så er god tekst...

Interaktiv markedsføring

Interaktiv markedsføring og trender for 2020 Interaktiv markedsføring er en dynamisk markedsføringsform som fokuserer på individuelle forbrukere og henvender seg til markedsføringsinnsats mot deres spesifikke smak. Interaktiv markedsføring søker å også endre...

Intern markedsføring

Hva er intern markedsføring? Intern markedsføring blir vanligvis forstått som promotering av organisasjonens mål, mål, kultur og ledelsesstil blant medlemmene i organisasjonen. Mange mennesker tenker vanligvis på et selskap som prøver å få arbeidere til å forstå...

Markedsføring og ledelse

Markedsføring og ledelse møter et enormt skifte Forbindelsen mellom markedsføring og ledelse er en som ikke er åpenbar for mange mennesker. Dette er fordi de to vanligvis blir sett på som separate funksjoner i en bedrift. Markedsavdelingen håndterer sine...

De 4 P’ene

De 4 P’ene i 2020 De 4 p’ene er et veldig vanlig markedsføringskonsept som enhver bedriftsstudent lærer i løpet av sin første markedsføringsklasse. De 4 p’ene står for produkt, pris, promotering, og plass. Disse dimensjonene er det markedsførere viser til når de lager...

Epost markedsføring

Epost markedsføring lever fortsatt Epost markedsføring refererer til strategien som er tatt av markedsføringsteam for å bruke epostmekanismer for å varsle forbrukeren om eksistensen av produktet eller tjenesten de markedsfører. Epost markedsføring fungerer ved å sende...