Artikler om markedsføring

Hvordan markedsføre en bedrift?

Hvordan markedsføre en bedrift? Å markedsføre en bedrift er en viktig del av det kommersielle livet i dag. Når forretningsklimaet blir mer konkurransedyktig, vil det bli stadig viktigere å gjøre ting som vil skille seg ut. En populær måte å gjøre dette på er ved å...

Mobil markedsføring

Mobil markedsføring Mobil markedsføring viser til en markedsføringsstrategi som bruker digital teknologi for å utvide markedsoppsummering på måter som ikke kunne blitt gjort på annen måte. Mobilmarkedsføring utnytter spredningen av informasjonsteknologi for å nå ut...

Hvordan markedsføre nettbutikk?

Hvordan markedsføre nettbutikk? Evnen til å markedsføre en butikk på nettet blir ekstremt viktig i dagens forretningsmiljø. Fordi antallet nettbutikker øker eksponentielt, vil den stadig mer overfylte e-handelssektoren kreve at hver spiller gjør mer for å skille seg...

Holistisk markedsføring

Holistisk markedsføring Holistisk markedsføring refererer til en spesifikk markedsføringsteknikk som bruker et makrosyn av en bestemt virksomhet. Denne tilnærmingen til markedsføring prøver å se på alt og hvordan hver faktor samhandler med alt annet. Denne...

Buzz markedsføring

Buzz markedsføring Buzz markedsføring, også kjent som viral markedsføring, er en markedsføringsteknikk som søker å dra nytte av veldig tidspesifikke hendelser eller trender for å indusere et spesifikt sentiment i målmarkedet med mål om å øke interessen for et bestemt...

Etikk markedsføring

Etikk markedsføring Etikk i markedsføring refererer til anvendelsen av visse etiske standarder når du designer markedsføringskampanjer. Selv om gevinstmaksimering fremdeles anses som et viktig mål, er det ikke lenger det eneste fokuset for selskaper som driver...